چگونه محصول و کسب و کارمان را پرزنت کنیم؟! تله ی اعتماد به نفس!
72 بار بازدید -
3 سال پیش
-
اگر درک درستی از اعتماد
اگر درک درستی از اعتماد به نفس نداشته باشیم ، به کسب و کارمان آسیب می زنیم.
چه زمانی اعتماد به نفس در مخاطبین ما تاثیر می گذارد؟زمانی که مخاطب آن را در گفتار ، رفتار و صداقتت ببیند ، احساس کند تا اینکه در نهایت به تو اعتماد کند.اعتماد به حرف های تان ، پیشنهادتان ، کسب و کارتان ، به محصولات و خدماتتان.
حالا چکار کنیم که اعتماد را در مخاطبین ایجاد کنیم؟
در یک کلمه « داستان بگو».
داستان خودت ، همکارانت ، مشتریان و مصرف کنندگان محصولت.
داستان سُرایی نقش بسیار مهمی برای برند شخصی و برند سازمانی است و یک عامل مهم موفقیت در کمپین های بازاریابی است ، چون که مفاهیم را به صورت غیر مستقیم انتقال می دهد و ماهیت خیلی ساده ای دارد ، ادراک و احساسات آدم ها را تحت تاثیر قرار می دهد و دلیل قدرتمندی قصه گویی همین است ، درگیر کردن احساسات مردم.
پس لطفا از نظرات شخصی خودت فاصله بگیر و به مردم و مخاطبینت نشان بده که این محصول و یا کسب و کار چه تغییری و چه سود و منفعتی برای تو و دیگران داشته است و آن را در قالب یک پیشنهاد «من نتیجه گرفتم ، شاید به درد شما هم بخورد ، نمیدانم و مطمئن نیستم اما فکر می کنم برای شما هم مناسب باشد».
مخاطب جذب پیشنهاد تو می شود و برای یک بار هم که شده روش تو را انجام خواهد داد.
من سوریاش مفیدی هستم ، اگر میخوای صاحب کسب و کار شخصی خودت بشی ، با حداقل سرمایه راه اندازیش کنی و در کوتاهترین زمان ممکن به درامد و موفقیت برسی ، به من پیام بده
برای ارتباط سریع و آسان و راه های ارتباطی با من روی لینک زیر بزنید
https://zil.ink/soryashmofidi
3 سال پیش
در تاریخ 1400/11/21 منتشر شده
است.
72
بـار بازدید شده