خلاصه کتاب جذب (Traction) - جذب مشتری و رشد استارتاپ

2.3 هزار بار بازدید - 7 سال پیش - کتاب جذب (Traction)؛ چگونه یک
کتاب جذب (Traction)؛ چگونه یک استارتاپ می تواند به رشد انفجاری مشتری دست یابد -- بیشتر استارتاپها، نه به خاطر نداشتن یک محصول خوب، بلکه به خاطر ناتوانی در جذب مشتری شکست می خورند! -- سه ایده اصلی کتاب: 1. 50 درصد توسعه محصول، 50 درصد جذب مشتری 2. استفاده از چارچوب رزونه برای ارزیابی کانالهای جذب 3. در نظر گرفتن همه کانال ها و اجتناب از پیش داوری -- اطلاعات بیشتر: www.nashrenovin.ir
7 سال پیش در تاریخ 1396/04/23 منتشر شده است.
2,341 بـار بازدید شده
... بیشتر