اقتصاد توجه |‌ حسین جرئتی

فینگرکدر
فینگرکدر
144 بار بازدید - 2 سال پیش - نشست شماره ۱۴ ام #فینگرکدر
نشست شماره ۱۴ ام #فینگرکدر با ارائه حسین جرئتی تحت موضوع : اقتصاد توجه اقتصاد توجه و اهمیت ان برای برنامه نویسان در اقتصاد آنچه تعیین‌کننده ارزش هر کالا است، میزان کمیابی آن است. افزایش تصاعدی شمار رسانه‌ها و بمباران اطلاعاتی مخاطبان از سوی آن‌ها باعث شده‌ است که عنصر کمیاب در حوزه اقتصاد رسانه، به جای اطلاعات، توجه مخاطبان به رسانه‌ها و اطلاعات ارسالی از سوی آن‌ها باشد. کمیابی توجه، سبب پدید آمدن نظریه جدیدی دربارهٔ ماهیت اقتصاد به نام «اقتصاد توجه» شده‌است. @fingercoder
2 سال پیش در تاریخ 1401/12/07 منتشر شده است.
144 بـار بازدید شده
... بیشتر