اقتصاد توجه | حسین جرئتی
144 بار بازدید -
2 سال پیش
-
نشست شماره ۱۴ ام #فینگرکدر
نشست شماره ۱۴ ام #فینگرکدر
با ارائه حسین جرئتی تحت موضوع : اقتصاد توجه
اقتصاد توجه و اهمیت ان برای برنامه نویسان
در اقتصاد آنچه تعیینکننده ارزش هر کالا است، میزان کمیابی آن است. افزایش تصاعدی شمار رسانهها و بمباران اطلاعاتی مخاطبان از سوی آنها باعث شده است که عنصر کمیاب در حوزه اقتصاد رسانه، به جای اطلاعات، توجه مخاطبان به رسانهها و اطلاعات ارسالی از سوی آنها باشد. کمیابی توجه، سبب پدید آمدن نظریه جدیدی دربارهٔ ماهیت اقتصاد به نام «اقتصاد توجه» شدهاست.
@fingercoder
2 سال پیش
در تاریخ 1401/12/07 منتشر شده
است.
144
بـار بازدید شده