شبیه ساز قطار Train Sim World 2 لکوموتیو مدل MP36 مسیر سانفرانسیسکو - سان خوزه

SLRY
SLRY
1.7 هزار بار بازدید - 2 سال پیش - سرویس سریع السیر با لکوموتیو
سرویس سریع السیر با لکوموتیو MP36 مدل PH-3C به سمت سان خوزه در گرمای تابستان و داغ کردن موتور و از کار افتادن سیستم ها لکوموتیو MP36PH-3S از یک موتور دیزلی 16 سیلندر EMD 645F3B به عنوان موتور اصلی خود استفاده می کند که قادر به تولید 3600 اسب بخار است. قدرت هد اند (HEP) توسط یک اینورتر ساکن تولید می شود که توان خود را از طریق اتصال به موتور اصلی دریافت می کند (از این رو نام "S" (استاتیک)) دارد. در مقایسه با یک لوکوموتیو با یک ژنراتور HEP جداگانه، موتور اصلی باید دائماً یک RPM بالاتر را حفظ کند تا بتواند برق واگن و دیگر سیستم ها را تامین کند. راه اندازی ساده تر است اما منجر به سطح صدای بالاتر و مصرف سوخت بالاتر می شود. هنگام استفاده از HEP حداکثر 700 اسب بخار مصرف می کند و حداکثر قدرت کشش به 2930 اسب بخار کاهش می یابد زیرا برای استفاده HEP مقداری قدرت را از موتور اصلی را مصرف می کند. از سال 2015، به عنوان بخشی از تلاش برای کاهش آلودگی صوتی و افزایش بهره وری سوخت، Metra شروع به تبدیل لوکوموتیو MP36PH-3S خود به مشخصات MP36PH-3C با حذف اینورتر استاتیک و جایگزینی آن با یک ژنراتور HEP جداگانه کرد. لوکوموتیوهای MP36PH-3C مترا همگی دارای رادیاتورهای توسعه یافته برای تامین خنک کننده اضافی برای ژنراتورهای جدید کاترپیلار هستن و Caltrain دقیقا 6 نوع از MP36PH-3C را برای استفاده در خدمات مسافرتی سریع "Baby Bullet" جدید خود سفارش داد. این لکوموتیو ها با طرح قرمز، سفید و مشکی و با شماره 923 تا 928، در سال 2003 وارد خدمت شد و اکنون بیش از دو دهه در شبه جزیره کار کرده است. راه اندازی:01:00 حرکت به سمت Bayshore (اتاوا) :02:45 از دست دادن سیستم HEP (هد آند ):10:25 حرکت به سمت Millbrae کالیفرنیا:11:04 توقف در Millbrae کالیفرنیا:18:20 داغ شدن بیش از حد موتور و از کار افتادن سیستم ها:20:44 خاموش کردن سیستم و تعویض کابین:21:25 راه اندازی کابین:23:00 حرکت به سمت سانفرانسیسکو:25:35 ورود به سایدینگ:38:00 توقف و خاموش کردن سیستم ها:40:40
2 سال پیش در تاریخ 1401/05/04 منتشر شده است.
1,761 بـار بازدید شده
... بیشتر