پیدا کردن بهانه برای پیگیری مشتری

218 بار بازدید - 5 سال پیش - گاهی در بازاریابی و فروش،
گاهی در بازاریابی و فروش، «پیگیری مشتری» چالش بر انگیزه. پیدا کردن «بهانه مناسب» برای تماس گرفتن با مشتری، باید اینقدر هوشمندانه و مناسب باشه که مشتری رو خسته نکنه و بعد از هر بار تماس، هر دو طرف مکالمه با خودشون بگن تماس سودمندی بود * * * اگر در یافتن بهانه مناسب برای ارتباط با مشتری چالش دارید، و گاهی نمی دونید در زمانی که باید با مشتری تماس بگیرید، با چه حرفی و به چه بهانه ای گفتگو با مشتری رو آغاز کنید، این ویدئو رو ببینید. ممکنه بتونه کمکتون کنه.
5 سال پیش در تاریخ 1398/10/28 منتشر شده است.
218 بـار بازدید شده
... بیشتر