استخراج عوامل کلیدی موفقیت
10 بار بازدید -
3 ماه پیش
-
در سمت خدمات، KSF ها
در سمت خدمات، KSF ها می توانند شامل توانایی توزیع، اثربخشی فروش و بازاریابی، خدمات مشتری و پشتیبانی فنی پس از فروش باشند. سایر KSF ها به جنبه هزینه اشیاء مربوط می شوند، مانند موقعیت مکانی، مقیاس عملیات، تجهیزات پیشرفته، مقرون به صرفه بودن و کارایی فرآیند عملیاتی.
بیشتر بخوانید:https://sharifstrategy.org/deriving-key-success-factors/
3 ماه پیش
در تاریخ 1403/04/02 منتشر شده
است.
10
بـار بازدید شده