استخراج عوامل کلیدی موفقیت

دفتر استراتژی شریف
دفتر استراتژی شریف
10 بار بازدید - 3 ماه پیش - در سمت خدمات، KSF ها
در سمت خدمات، KSF ها می توانند شامل توانایی توزیع، اثربخشی فروش و بازاریابی، خدمات مشتری و پشتیبانی فنی پس از فروش باشند. سایر KSF ها به جنبه هزینه اشیاء مربوط می شوند، مانند موقعیت مکانی، مقیاس عملیات، تجهیزات پیشرفته، مقرون به صرفه بودن و کارایی فرآیند عملیاتی. بیشتر بخوانید:https://sharifstrategy.org/deriving-key-success-factors/
3 ماه پیش در تاریخ 1403/04/02 منتشر شده است.
10 بـار بازدید شده
... بیشتر