رفع مشکل «خطا در دریافت اطلاعات» در نرم افزار دخل

آکادمی همکاران اسنپ فود
آکادمی همکاران اسنپ فود
4.2 هزار بار بازدید - 2 سال پیش - تا به حال هنگام اجرای
تا به حال هنگام اجرای نرم افزار دخل، پیغام "خطا در دریافت اطلاعات" را مشاهده کرده اید؟ این خطا به دلیل اختلال در اینترنت رخ می دهد که در صورت بروز این مشکل مواردی که در ادامه به آن اشاره می‌شود را بررسی کنید. اطمینان از اتصال تلفن همراه به اینترنت خاموش بودن VPN متصل شدن به اینترنت دستگاه‌های دیگر برطرف کردن مشکل از طریق پاک کردن داده‌های برنامه اگر با بررسی مواردی که ذکر شد، همچنان با پیغام "خطا در دریافت اطلاعات" روبرو می‌شوید، با طی کردن مراحل زیر، داده‌های برنامه دخل را پاک کنید: 1- در ابتدا وارد تنظیمات شده و گزینه Apps یا "برنامه ها" را انتخاب کنید. 2- از لیست برنامه‌های نصب شده، نرم افزار دخل را انتخاب کرده و آن را باز کنید. 3- در این بخش گزینه "Storage" یا "محل ذخیره‌سازی" را انتخاب کنید. 4- پس از وارد شدن به این بخش شما دو گزینه پاک کردن داده (Clear Data) و "پاک کردن حافظه پنهان" (Clear Cach) را مشاهده می‌کنید که باید گزینه پاک کردن داده (Clear Data) را انتخاب کنید. 5- با انتخاب گزینه پاک کردن داده (Clear Data)، داده‌های نرم افزار دخل حذف شده و شما می‌توانید برنامه را بدون خطا اجرا کنید. در این ویدئو، تمامی مواردی که به آنها اشاره شد را با جزئیات بیشتری توضیح داده‌ایم که با مشاهده آن، می‌توانید بدون مشکل از نرم افزار دخل استفاده کنید.
2 سال پیش در تاریخ 1401/12/01 منتشر شده است.
4,268 بـار بازدید شده
... بیشتر