سرسیلندر پژو چطور بازسازی میشه؟

Argonkaran1
Argonkaran1
568 بار بازدید - پارسال - استانداردسازی کف سرسیلندر پژو با
استانداردسازی کف سرسیلندر پژو با جوش آرگون کف سرسیلندر های آلومنیومی خصوصا خودروهای فرانسوی مثل پژو و سمند و پرشیا و ۲۰۶ تیپ ۵ و ۶ معمولا بعد از ۳ الی ۴ بار کفتراشی به پایان خط میرسند . علت این امر هم کوچکتر شدن محفظه احتراق و به تبع آن بالا رفتن حرارت موتور و درنتیجه سوختن واشر سرسیلندر می‌باشد. هزینه تعویض سرسیلندر برای اکثر افراد مثل راننده های تاکسی و اسنپ ،بالا می‌باشد و خیلی ها از پس این هزینه ها برنمیآیند . استانداردسازی کف سرسیلندر با آرگون روشی مناسب و مقرون بصرفه می‌باشد و میتوان با یک سوم هزینه خرید سرسیلندر نو ، سرسیلندر تراش آخر را به حالت استاندارد کارخانه بازیابی کرد بدون اینکه کوچکترین خللی در کارکرد موتور ایجاد شود. در این روش ،آلیاژی که برای پر کردن سطح سرسیلندر استفاده میشود دقیقا همجنس آلیاژ سرسیلندر می‌باشد و به خوبی با یکدیگر ادغام میشوند و هیچگونه تفاوتی از لحاظ مقاومت در برابر حرارت و پوسیدگی ندارد. استاندارد کردن سرسیلندر تراش آخر با جوش آرگون مرسوم ترین و رایجترین روشی هست که از سالها قبل برای بازیابی سرسیلندرها مورد استفاده قرار میگیرد و دستگاههای که برای این کار مورد استفاده قرار میگیرند ،دائما در حال ارتقا و بروزرسانی هستند تا بهترین نتیجه حاصل شود. تهران خیابان آزادی بلوار استاد معین انتهای دستغیب غربی پلاک ۵۸۰ ️09126173213 #سرسیلندرپژو #تعمیرسرسیلندر #تراش_سرسیلندر #سرسیلندرکامل #تعمیرخودرو #تعمیر_خودرو #سوپاپتراشی #سوپاپ_تراشی #تراشکاری #مکانیک_خودرو #پژو۴۰۵ #پژو405 #پژو2000 #جوش_آرگون #جوشکاری_آرگون #آرگون #جوش_آلومینیوم #تعمیرگاه_خودرو #استانداردسازی_سرسیلندر_پژو
پارسال در تاریخ 1402/05/14 منتشر شده است.
568 بـار بازدید شده
... بیشتر