پروژه بازآفرینی هویت بصری برند نوین آتا
71 بار بازدید -
3 سال پیش
-
پس از تحولات و دستاوردهای
پس از تحولات و دستاوردهای چشمگیر هواپیمایی آتا در یک سال گذشته پروژه بازآفرینی هویت بصری برند نوین آتا در دستور کار هیئت مدیره قرار گرفته و این پروژه با الهام گرفتن از ابنیه تاریخی و هنر اصیل قالی بافی تبریز به مرحله اجرا در آمد.
در همین راستا یک فروند Md83 ناوگان هواپیمایی آتا با هویت بصری جدید به نام آتامان نامگذاری شده و به عنوان سفیر برند نوین آتا در روزهای آتی پروازهای برنامه ای خود را آغاز خواهد کرد.
به امید آینده ای روشن با برند نوین هواپیمایی آتا
3 سال پیش
در تاریخ 1400/12/02 منتشر شده
است.
71
بـار بازدید شده