آرکی تایپ جنگجو یا قهرمان (Archetypal Branding)

آیدین داریان | تولید محتوا
آیدین داریان | تولید محتوا
303 بار بازدید - 7 سال پیش - این برند ها بزرگ ترین
این برند ها بزرگ ترین وعده اشان پیروزی و حس غلبه کردن است. #کسب_و_کارهای جنگجو خودشان را با کیفیت خوب و عالی تر نسبت به رقبا ترویج (#پروموت) می دهند. بدترین اتفاق هم برای آنها این است که یک رقیب از آنها بالاتر ارزیابی شود و یا اثبات شود که ارزش بیشتری از محصولاتشان دارد. کمپین برند Duracell واضح ترین پیام آرکتایپپی جنگجو در این تیزر برتری دوراسل از رقیبانش است. نویسنده : آیدین داریان
7 سال پیش در تاریخ 1396/08/02 منتشر شده است.
303 بـار بازدید شده
... بیشتر