معرفی کتاب تکنیک های بازاریابی عصبی در تولید پایدار صنایع غذایی ایران

انتشارات کلیدپژوه
انتشارات کلیدپژوه
7 بار بازدید - 7 ماه پیش - مولف: مصطفی فائقی ناشر: کلیدپژوه
مولف: مصطفی فائقی ناشر: کلیدپژوه سال تولید: 1402 توضیحات کتاب: بازاریابی عصبی پدیده‌ای نوظهور است که یافته های آن دریچه‌ی جدیدی را به روی سازمانها و متخصصان بازاریابی باز می‌نماید. از سویی دیگر نگرشهای نوین در علم مدیریت استراتزیک مبین این امر هستند که می‌توان از طریق جذب مشتری در ارزش بازاری را ایجاد نمود که در آن بدون وجود رقیب فعالیت کرده و به کسب سود در عین رشد پایدار، دست یافت. بنابراین هدف این کتاب آن است که با توصیف مفاهیم و ابزارهای جذب مشتری با استفاده از بازاریابی عصبی، ابهامات و نارساییهای موجود در این زمینه را مرتفع گردانیده و با بررسی کاربردهای آن نگاه عمل‌گرایانه‌ای به بازاریابی عصبی و نقش آن در توسعه تولید پایدار ارائه دهد. https://www.tmrg.ir/book-publishing
7 ماه پیش در تاریخ 1402/12/20 منتشر شده است.
7 بـار بازدید شده
... بیشتر