گوریلا مارکتینگ به شیوه بانک ملت - رایکا برندینگ
20 بار بازدید -
8 ماه پیش
-
در نوروز سال ۹۸، در
در نوروز سال ۹۸، در مرکز آوا سنتر از بلندگوهای نصب شده در این مرکز صدایی با این مضمون پخش شد: «امسال سال اوج گرفتن است؛ اگر میخواهید اوج بگیرید سوار آسانسور شوید!» وقتی افراد سوار آسانسور میشدند، به طبقه بالای مرکزخرید میرفتند که در آنجا موسیقی زنده با موضوع اوج گرفتن ایران پخش میشد و مردم میتوانستند مانند یک کنسرت از آن بهره بگیرند. این حرکت باعث شد تا بانک ملت محبوبیت زیادی در بین مردم بدست بیاورد....
https://raikabranding.com/%da%af%d9%88%d8%b1%db%8c%d9%84%d8%a7-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%86%da%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f/
8 ماه پیش
در تاریخ 1402/10/20 منتشر شده
است.
20
بـار بازدید شده