نقش اینستاگرام در سالن های زیبایی

reza.parandin
reza.parandin
6 بار بازدید - 2 سال پیش - شما نمی توانید چیزی را
شما نمی توانید چیزی را بفروش برسانید اگر نتوانید در شبکه های اجتماعی از آن چیزی بگویید. داشتن پیج مادر و پیج پرسونال برند مدیر یا پیج شخصی مدیر پیج مادر:در پیچ مادر تمامی لاین ها باید محتوا بذارن( پست و استوری) داشتن هایلایت ، هایلات مخصوص ستاره سالن و.... پیج پرسونال برند مدیر یا پیچ شخصی مدیر: روی این پیج باید خیلی کار بکنید پیج شخصی باید به قدری قدرتمند باشه که پرسنل افتخار بکنه که استوریش کردید حتی میتونیددر این پیج با پرسنل ستارتون لایو بذارید اینجوری استعدادا بیشتر دوست دارن پیش شما بیان و اینجوری برند کارفرمای خودتونو رشد می دید
2 سال پیش در تاریخ 1402/01/15 منتشر شده است.
6 بـار بازدید شده
... بیشتر