اصول مکان‌یابی با رویکرد ژئومارکتینگ (بازاریابی مکان‌محور) در صنعت خرده‌فروشی

انتشارات کلیدپژوه
انتشارات کلیدپژوه
30 بار بازدید - 3 سال پیش - مولفین: علی سبزعلی‌یمقانی، کبری سبزعلی‌یمقانی،
مولفین: علی سبزعلی‌یمقانی، کبری سبزعلی‌یمقانی، محمد احمدی ناشر: کلیدپژوه 1400 توضیحات کتاب صنعت خرده‌فروشی، صنعت مکانی نامیده می‌شود، بنابراین، انتخاب مکان‌های خرده‌فروشی حائز اهمیت است. یکی از مهمترین تصمیمات خرده‌فروش، تصمیم‌گیری در مورد مکان فروشگاه خرده‌فروشی است. زیرا امروزه راحتی مشتریان بسیار اهمیت دارد و فروشگاه خرده‌فروشی صرفاً براساس موقعیت مکانی خود ممکن است به موفقیت یا شکست نایل شود. مدیران و مالکان فروشگاه‌های خرده فروشی جهت دستیابی به اهداف خود، عموماً به دو صورت تصمیم‌گیری می‌نمایند؛ تصمیم‌گیری در زمینه بازار هدف و دیگری مکان خرید. بازاریابی مکانی، یک رویکرد مدرن است که برای تجارت مدرن و سازمان‌دهی مجدد انواع خرده‌فروشی استفاده می‌شود. این کتاب مستخرج از رساله دکتری با عنوان «ارائه مدل مکان‌یابی بهینه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خرده‌فروشی تهران با استفاده از ژئومارکتینگ» میباشد. در این کتاب تلاش شده تا مولفه‌ها و شاخص‌های مکان‌یابی با رویکرد ژئومارکتینگ در صنعت خرده‌فروشی ارائه شود. https://www.tmrg.ir/book-publishing
3 سال پیش در تاریخ 1400/10/25 منتشر شده است.
30 بـار بازدید شده
... بیشتر