آموزش استفاده از ماژول هودینی

CGTools.ir
CGTools.ir
68 بار بازدید - 4 سال پیش - ما در ابتدا توضیح خواهیم
ما در ابتدا توضیح خواهیم داد که چگونه اولین قدمهای خود را در نرم افزار بردارید. محتوا بسیار بهینه شده است تا شما را با روشی پویا و مولد با هودینی آشنا کند. ما در مورد هر منو یا دکمه صحبت نخواهیم کرد. تمام این اطلاعات همراه با آموزش در حین حرکت توضیح داده خواهد شد. اولویت ما ایجاد احساس راحتی از همان ابتدا است. شما در مورد گره های اصلی Houdini خواهید فهمید ، حرکت در محیط رابط را یاد خواهید گرفت و ما به شما نحوه کنترل نقاط و ذرات (Points ، POPs و POP Grain) را آموزش خواهیم داد. در پایان این ماژول ، شما قادر خواهید بود شبیه سازی های باران ، شن ، برف ، تعریق ، جرقه ، خاکستر ، شیرینی ها ، آتش بازی ، حباب و موارد دیگر را ایجاد کنید. این یک دوره نورپردازی و ارائه نیست ، اما ما تمام آنچه را که برای ارائه پروژه خود با یک ظاهر نهایی کامل لازم دارید به شما آموزش خواهیم داد. ماژول  - ظهور سقوط کنندگان شما به سلاحی برای کشتار جمعی تبدیل خواهید شد! شما یاد می گیرید که انواع مختلف شکستگی را انجام دهید و ما همه ابزارها را برای کنترل و تصویربرداری شبیه سازی های شما در اختیار شما قرار می دهیم. در این ماژول دوم ، همه چیزهایی را که تاکنون آموخته اید ، برای ایجاد صحنه های پیچیده با استفاده از ذرات کنار هم قرار می دهید. تخریب یک خانه ، شکستن کف زمین یا ایجاد پرواز در هوا توسط اتومبیل ها ، تنها برخی از چالش هایی است که در اینجا با آنها روبرو خواهید شد! ماژول - آتش سوزی انفجار ، آتش ، دود ، ابر ... هر آنچه منتظر آن بوده اید! این ماژول پر از عمل است. ما با استفاده از یكی از قدرتمندترین حل كنندگان در Houdini ، یعنی "Pyro Solver" ، بر روی یادگیری انتشار و كنترل حجم ها تمرکز خواهیم كرد. شما برای تسریع در شبیه سازی های خود ، روش های مختلفی را خواهید آموخت ، که همیشه در سریع ترین و کارآمدترین حالت ممکن کار می کند. ما به شما یاد خواهیم داد که چگونه سایه بان هایی ایجاد کنید که شبیه سازی شما را واقع بینانه نشان دهد. بازیافت کنید هر تنظیماتی که طی این 8 هفته ایجاد شده است ، می تواند برای ایجاد صحنه های جدید مورد استفاده مجدد قرار گیرد. ماژول چهارم - غواصی عمیق ما باید بعد از هرج و مرج آتش را خاموش کنیم ... این ماژول نهایی دوره است و در اینجا کار با FLIP را یاد می گیرید که حلال Houdini برای ایجاد مایعات است. شما اقیانوس های بینهایت را دوباره ایجاد کرده و آب را شبیه سازی خواهید کرد. شما یاد خواهید گرفت که چگونه کف ، حباب و اسپری ایجاد کنید. در آخر ، ما به شما یاد می دهیم که چگونه با ویسکوزیته های مختلف مقابله کنید تا شبیه سازی خون ، شکلات ، عسل ، ماست ، کارامل و غیره را بدست آورید. آدرس مطلب:https://b2n.ir/900085 آدرس سایت:www.CGTools.ir
4 سال پیش در تاریخ 1399/09/24 منتشر شده است.
68 بـار بازدید شده
... بیشتر