آشنایی با مقدمات ارزیابی عملکرد کمپین تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای گوگل
78 بار بازدید -
3 سال پیش
-
مجتبی برزگر کمپین منیجر در
مجتبی برزگر کمپین منیجر در گروه تبلیغات دیجیتال دیما طی یک وبینار که در روز سهشنبه 7 دیماه 1400 برگزار شد، مقدمات ارزیابی کمپینهای تبلیغاتی با استفاده از ابزارهای گوگل را به بحث و بررسی گذاشت.
گزارش وبینار را اینجا بخوانید:
https://deema.agency/digital-campaign-via-google-tools-webinar/
3 سال پیش
در تاریخ 1400/11/14 منتشر شده
است.
78
بـار بازدید شده