آرکی تایپ جستجوگر (Archetypal Branding)

آیدین داریان | تولید محتوا
آیدین داریان | تولید محتوا
335 بار بازدید - 7 سال پیش - کسانی که مدل آرکتایپ #برند
کسانی که مدل آرکتایپ #برند شان اینگونه باشد ، بزرگ ترین وعده اشان "آزادی" است. یک #برند جستجوگر خود را به عنوان یک کمک کننده برای رسیدن به تجارب جدید و ناشناخته به مشتری هایش ترویج می دهد. بدترین پیامد برای اینجور کسب و کارها این است که به شکل خیلی "جدی و سختگیر" و همچنین "مشارکتی" شناخته شوند. کمپین برند Phileas Fogg المان های کشف ، جست جو از ویژگی این آرکتایپ است نویسنده آیدین داریان
7 سال پیش در تاریخ 1396/08/04 منتشر شده است.
335 بـار بازدید شده
... بیشتر