تبلیغ چی توز موتوری: ۲۰٪ رایگان | نقد و بررسی
172 بار بازدید -
2 سال پیش
-
بهطور کوتاه و خلاصه، بیشتر
بهطور کوتاه و خلاصه، بیشتر شدن حجم بستهها رو نشون دادن... بدون توضیح بیشتر. (زمان خالص تیزر، شانزده ثانیه بود؛ که کوتاه و مناسب بود)
و به نظرم اینکه بدون افزایش قیمت، مقدار پفک هر بسته رو افزایش دادن؛ باعث افزایش رغبت افراد به خرید میشه... البته این رو هم اضافه کنم که بهشخصه پفک رو مادّهی غذایی سالمی نمیدونم؛ ولی در اینجا هدف بررسی تبلیغهاست...
یک نکته فنّی! «۲۰ درصد رایگان» فرق میکند با «۲۰ درصد محتوی بیشتر» منتهی چون گوینده توضیح میده؛ میشه ازش گذشت...
️ نکتهی آموزشی این تیزر:
آیا میشه ما هم بدون افزایش قیمت، محصول یا خدمات بیشتری به مشتریانمون ارائه بدیم؟! چطور میتونیم اینکار رو بکنیم؟ و بعد این موضوع رو از طریق تبلیغ، به مشتریانمون اطلاع بدیم...
نظر شما در مورد این تبلیغ چیه؟؟
دانیال مشرقی هستم!
دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
*** هدف از نقدوبررسیِ (چه مثبت، چه منفیِ) یک آگهی و تیزر، تبلیغ یا تخریب آن برند یا محصول نیست. تصمیم به خرید یا عدم خرید، برعهدهی شما، مخاطب گرامیست. هدف ما، بررسی گوشهای از تبلیغات و یاد گرفتن نکاتی از آنهاست...
*** سایتها یا کتبی که نام برده میشوند؛ اغلب منابع خوبی هستند؛ منتهی ممکن است نقصها و نقدهایی هم بر آنها وارد باشد.
لینک تیزر از سایت مدیا آرشیو:
https://mediaarshiv.com/fa/default.aspx?current=pdetails2pdsfroddsfaid=79521
2 سال پیش
در تاریخ 1401/06/16 منتشر شده
است.
172
بـار بازدید شده