لایو ١٠، با محمد کنی (مدیر فنی سلریار): مدیریت اتوماتیک در روزهای تعطیل

سـلـریـار
سـلـریـار
20 بار بازدید - پارسال - در دومین لایو آموزشی فنی
در دومین لایو آموزشی فنی کار با دیجی‌‌کالا و سلریار برای سلرها، محمد کنی (مدیر ارشد فناوری اطلاعات سلریار) با اشاره به چالش‌هایی که سلرها در روزهای تعطیل با مدیریت پنل فروش دیجی‌‌کالا دارند، به این نکات اشاره کرد: - دیجی‌‌کالا روزهایی را که فروشنده می‌تواند پنل خود را کاملا غیرفعال کند، در ماه محدود می‌کند؛ این فرایند برای سلرهایی که می‌خواهند به هر دلیلی فعالیت فروش در پنل دیجی‌‌کالای خود را محدود یا متوقف کنند، چالش‌هایی می‌سازد. - کار با پنل فروش دیجی‌‌کالا در روزهای تعطیل تقویم کشور، به‌دلیل پشتیبانی کندتر دیجی‌‌کالا و کم بودن نیروهای انسانی خود فروشندگان، دشواری‌هایی دارد. سلریار برای این موضوع و مدیریت اتوماتیک پنل فروش دیجی‌‌کالا راهکار دارد. - سلرها می‌توانند با اتصال پنل فروش دیجی‌‌کالا به سلریار، علاوه بر فعال‌سازی کالاها با استفاده از ربات قیمت‌گذاری هوشمند سلریار قیمت‌گذاری رقابتی شبانه‌روزی را به سلریار بسپرند و با دریافت گزارش لحظه‌ای فروش و رقابت ، نبض کسب‌وکارشان را در دست بگیرند. - سلریار با گزارش مالی شفاف وضعیت فروش دیروز و امروز تا هر لحظه، امکان بازنگری و تغییر سیاست فروش پنل دیجی‌‌کالا را برای سلرها فراهم می‌کند. - آکادمی سلریار با انتشار راهنمای کار با پنل فروش دیجی‌‌کالا و ابزارهای سلریار برای مدیریت و رشد فروش پنل دیجی‌‌کالا، در کنار پشتیبانی سلریار به یاری کاربران سلریار آمده است. در پایان اعلام شد لایوهای هرشب اینستاگرام سلریار، از یکشنبه ٨ مرداد با موضوع روایت داستان فروشندگان دیجی‌‌کالا، باسلام، اسنپ، آمازون، ای‌بی... و همچنین سایر خدمات‌‌دهندگان به فروشندگان مانند شرکت‌های حمل‌ونقل، خدمات انبارداری و بسته‌بندی، شرکت‌های تامین مالی، برندهای بزرگ تامین عمده‌ی کالا و... ادامه پیدا می‌کند.
پارسال در تاریخ 1402/05/04 منتشر شده است.
20 بـار بازدید شده
... بیشتر