تحول چت بات (Chatbot) در صنعت بانکداری

caspco
caspco
150 بار بازدید - 6 سال پیش - به راحتی می توان گفت
به راحتی می توان گفت که در حال حاظر استفاده از Chatbot در بانکداری به سرعت رو به گشترش است. در سال ۲۰۱۹ استفاده از این تکنولوژی به عنوان یکی از مولفه های کلیدی حفظ مشتری و بازاریابی خدمات بانکی شمرده خواهد شد. در پنج سال آینده، تقریبا ۸۰ درصد ارتباطات B2C از طریق پیامرسان های بر پایه ی چت بات انجام خواهد شد. بنابراین ضروری است که موسسات مالی تکنولوژی چت بات را با استراتژی های بازاریابی خدمات بانکی خود تلفیق کنند. توضیحات بیشتر را در کانال تلگرام caspiangroup یا اینستاگرام caspco.ir بخوانید...
6 سال پیش در تاریخ 1397/10/25 منتشر شده است.
150 بـار بازدید شده
... بیشتر