استراتژی بازاریابی دهان به دهان

دفتر استراتژی شریف
دفتر استراتژی شریف
12 بار بازدید - 5 ماه پیش - ارتباطات اینترنتی، به ویژه شبکه
ارتباطات اینترنتی، به ویژه شبکه های اجتماعی، بخش مهمی از بازاریابی دهان به دهان مدرن است. اگرچه دهان به دهان سنتی متکی به صحبت مصرف کنندگان با یکدیگر در یک زمینه مستقیم و شخصی مانند مکالمه حضوری یا تماس تلفنی است، دهان به دهان مبتنی بر اینترنت از بسترهای مختلفی استفاده می کند که ممکن است همه آنها شامل صحبت کردن نباشد. بیشتر بخوانید:https://sharifstrategy.org/word-of-mouth-marketing/
5 ماه پیش در تاریخ 1403/02/12 منتشر شده است.
12 بـار بازدید شده
... بیشتر