معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه
5 بار بازدید -
4 ماه پیش
-
مولف: دکتر مصطفی حسینزاده
ناشر:
مولف: دکتر مصطفی حسینزاده
ناشر: کلیدپژوه
نوبت چاپ: 1402
توضیحات کتاب:
این کتاب شامل پنج فصل بوده که در فصل اول به بازاریابی دیجیتال و مدلهای آن؛ در فصل دوم به بررسی تحولات دیجیتال در بازار سرمایه؛ در فصل سوم تاریخچه بازار سرمایه در ایران و جهان؛ در فصل چهارم تحلیلی بر عوامل موثر بر بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه و در انتها در فصل پنجم به ارائه جمع بندی نهایی پرداخته شده است.
https://www.tmrg.ir/book-publishing
4 ماه پیش
در تاریخ 1403/03/23 منتشر شده
است.
5
بـار بازدید شده