معرفی کتاب بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه

انتشارات کلیدپژوه
انتشارات کلیدپژوه
5 بار بازدید - 4 ماه پیش - مولف: دکتر مصطفی حسین‌زاده ناشر:
مولف: دکتر مصطفی حسین‌زاده ناشر: کلیدپژوه نوبت چاپ: 1402 توضیحات کتاب: این کتاب شامل پنج فصل بوده که در فصل اول به بازاریابی دیجیتال و مدلهای آن؛ در فصل دوم به بررسی تحولات دیجیتال در بازار سرمایه؛ در فصل سوم تاریخچه بازار سرمایه در ایران و جهان؛ در فصل چهارم تحلیلی بر عوامل موثر بر بازاریابی دیجیتال در بازار سرمایه و در انتها در فصل پنجم به ارائه جمع بندی نهایی پرداخته شده است. https://www.tmrg.ir/book-publishing
4 ماه پیش در تاریخ 1403/03/23 منتشر شده است.
5 بـار بازدید شده
... بیشتر