برندینگ: اهداف برندسازی

ModirMarketing.com
ModirMarketing.com
25 بار بازدید - 4 سال پیش - هنگامی که می‌خواهید برنامه استراتژیک
هنگامی که می‌خواهید برنامه استراتژیک بازاریابی‌تان را بچینید، برندتان به عنوان راهنما عمل می‌کند و اهداف کلیدی کسب‌وکارتان را به شما یادآوری می‌کند تا بتوانید همسو با آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. برندینگ مفهومی جامع است و تنها مربوط به قبل از خرید مشتریان نمی‌شود. شما با برندسازی می‌توانید وفاداری مشتریان را نیز به‌دست بیاورید. با ارزیابی تجربه مشتریان و پرسیدن این سه سؤال، می‌توانید مشتریانی وفادار پیدا کنید: آیا عملکرد محصول یا خدمت ارائه‌شده مطابق انتظار بود؟ آیا کیفیت محصول یا خدمت به همان خوبی که وعده داده شده یا حتی بهتر بود؟ آیا به‌طور کلی، مشتری از تجربه خریدش راضی بود؟ اگر بتوانید برای هر سه این سوال‌ها پاسخ مثبت دریافت کنید، مطمئناً مشتری وفاداری به‌دست آورده‌اید.
4 سال پیش در تاریخ 1399/06/29 منتشر شده است.
25 بـار بازدید شده
... بیشتر