نحوه رفتار مشتری محوری در برندینگ

علی ناصرحجتی
علی ناصرحجتی
32 بار بازدید - 9 ماه پیش - وقتی از مشتری مداری حرف
وقتی از مشتری مداری حرف می‌زنیم، چه چیزی در ذهن شما تداعی می‌شود؟ – مهربانی با مشتری؟ لبخند زدن به مشتری؟ پیگیری جدی و سریع درخواست‌های مشتری؟ ارائه‌ی خدمات بهتر به مشتری؟ – این‌ها همان مفاهیمی هستند که معمولاً ما در قالب خدمات مشتریان (Customer Service) یا مراقبت از مشتریان یا امور مشتریان (Customer Care) می‌شناسیم و بسیاری از سازمان‌ها و کسب و کارها هم، واحدهایی را به آن‌ اختصاص می‌دهند و شاید بتوان آن‌ها را مشتری نوازی نامید. – اما مشتری مداری یا مشتری محوری یا طراحی کسب و کار بر مدار مشتری (Custer-centricity) مفهومی بسیار عمیق‌تر و گسترده‌تر است و کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. برنامه بازاریابی خود را بررسی کنید و ببینید تا چه اندازه به بحث مشتری مداری در کسب و کارتان توجه کرده آید از ۱ تا ۱۰ به خودتان امتیاز دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با من از طریق سایت https://naserhojjati.com و یا شماره 09122006830 در ارتباط باشید.
9 ماه پیش در تاریخ 1402/10/01 منتشر شده است.
32 بـار بازدید شده
... بیشتر