ویدیوی وبینار کاربرد گیمیفیکیشن در ریتنشن مارکتینگ
136 بار بازدید -
پارسال
-
در سالهای اخیر، بسیاری از
در سالهای اخیر، بسیاری از برندها، برای اجرای کمپینهای ریتنشن مارکتینگ، به گیمیفیکیشن روی آوردهاند. در این راستا، برای درک بهتر کاربرد گیمیفیکیشن در ریتنشن مارکتینگ باید تعریف مشخصی از ریتنشن مارکتینگ ارائه دهیم.
ریتنشن مارکتینگ، مجموعه فعالیتهایی است که یک کسبوکار استفاده میکند تا احتمال خرید مجدد مشتریان پیشین خود را افزایش دهد و در عین حال بر افزایش سودآوری خریدهای مجدد آن مشتریان نیز تمرکز کند.
اما گمیفیکیشن چگونه میتواند احتمال خرید مجدد مشتریان پیشین را افزایش دهد؟
در این وبینار رایگان، به بررسی کاربرد گیمیفیکیشن در بازاریابی بازگشتی میپردازیم. همچنین کمپین نوروزی ۱۴۰۲ خانومی را بررسی میکنیم.
پارسال
در تاریخ 1402/01/29 منتشر شده
است.
136
بـار بازدید شده