اختلاف بین کارمندان

گروه آموزشی ارشیا دکامی
گروه آموزشی ارشیا دکامی
106 بار بازدید - 9 ماه پیش - گاهی وقتها اختلاف بین کارمندان
گاهی وقتها اختلاف بین کارمندان بسیار آزار دهنده می شود مدیر هرچی تلاش میکنه که این رپابط رو درست کنه اما فایده ای نداره کارمندان انگار نمیخوان متوجه بشن . اما واقعیت اینه که اختلافات بین کارمندان ناشی از ضعف خود مدیره، بله مشکل خود شما هستید مدیر باید وظایف رو کاملا شفاف کنه، محدوده اختیارات رو مشخص کنه و اجازه دخالت در امور یکدیگر رو به کارمندان نده با سیستم سازی و شرح وظایف به خوبی میتونید از پس این اختلافات بر بیایید و به راحتی این اختلافات رو به حداقل برسونید از این به بعد وقتی کارمندان اختلافی پیدا کردن به دنبال تعیین حدود وظایف و اختیارات باش فرایند رو هم پیدا کن و تبدیل به یه سیستم کن
9 ماه پیش در تاریخ 1402/10/09 منتشر شده است.
106 بـار بازدید شده
... بیشتر