ویدئویی جالب در مورد بازاریابی و برند سازی
2.4 هزار بار بازدید -
10 سال پیش
-
برندسازی یا برندینگ فرآیندی منظم
برندسازی یا برندینگ فرآیندی منظم است که برای ایجاد تمایز، آگاهی و افزایش وفاداری مشتری استفاده میشود. هدف اصلی از برندسازی یک محصول، خدمت یا سازمان، ایجاد ذهنیت و چشم انداز نسبت به تجارت خود در مشتریان است، تا جاییکه رفع نیازهای خود را در گرو مراجعه به شما بدانند. برندسازی استفاده از هر فرصتی است تا بگوییم چرا مردم باید یک برند یا نام تجاری را نسبت به سایر برندها انتخاب نمایند.
10 سال پیش
در تاریخ 1393/11/29 منتشر شده
است.
2,481
بـار بازدید شده