مفهوم مدیریت پروژه و مدیر پروژه

مدیردون | Modirdoon
مدیردون | Modirdoon
265 بار بازدید - پارسال - مدیریت پروژه و مدیر پروژه
مدیریت پروژه و مدیر پروژه یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر پروژه است که برای دستیابی به هدف‌های موردنظر باید به طور کامل مورد توجه قرار گیرد. در این ویدیو به مفهوم مدیریت پروژه و مدیر پروژه پرداخته و نکات مهمی درباره آن‌ها بررسی شده است. مفهوم مدیریت پروژه مدیریت پروژه به‌طور خلاصه فرآیندی است که به کمک آن، پروژه در موعد مقرر با هزینه کمتر و کیفیت بهتر انجام می‌شود. این فرآیند شامل برنامه‌ریزی، اجرا، کنترل و بررسی پروژه است. هر پروژه دارای یک دستور کار و تعدادی از وظایف است که باید در موعد مقرر و با کیفیت بالا انجام شود. مدیر پروژه مسئول مطالعه دستور کار، برنامه‌ریزی و کنترل پیشرفت پروژه است. مفهوم مدیر پروژه مدیر پروژه شخصی است که به عنوان رهبر و مدیر پروژه، مسئولیت اجرایی پروژه را بر عهده دارد. وظایف مدیر پروژه شامل تعیین هدف‌های پروژه، برنامه‌ریزی و برنامه نویسی پروژه، مدیریت منابع، ارتباط با ذینفعان و کنترل پیشرفت پروژه است. مدیر پروژه باید با مهارت‌های مدیریتی، فنی، ارتباطی و رهبری برای دستیابی به هدف‌های پروژه، موفقیت‌آمیز باشد.
پارسال در تاریخ 1402/01/21 منتشر شده است.
265 بـار بازدید شده
... بیشتر