بازاریابی کلید موفقیت کسب و کار؛ قسمت اول
260 بار بازدید -
6 سال پیش
-
بازاریابی عاملی است که متاسفانه
بازاریابی عاملی است که متاسفانه در ایران توسط بسیاری از مدیران و صاحبان کسب و کار نادیده گرفته می شود. حال که اقتصاد کشورمان حال و روز خوبی ندارد و توان خرید مردم روز به روز کمتر میشود، اهمیت بازاریابی خودش را بیشتر نشون از پیش نشان میدهد. در این روزها و این بازار کساد عموم کردم تنها به سراغ خرید وسایل ضروری می روند.
www.nearbuy.ir
6 سال پیش
در تاریخ 1397/04/23 منتشر شده
است.
260
بـار بازدید شده