تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز

arshia
66 بار بازدید - 7 سال پیش - http://724doc.com/1344 **تاثیر کیفیت درک شده
http://724doc.com/1344 **تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز**هدف از این پایان نامه تاثیر کیفیت درک شده و اعتبار برند بر ابعاد ارزش ویژه برند سبز در میان مصرف کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان است* http://724doc.com/1344 **
7 سال پیش در تاریخ 1397/01/29 منتشر شده است.
66 بـار بازدید شده
... بیشتر