ایجاد Dune Ornithopter از ابتدا تا انتها در بلندر

CGTools.ir
CGTools.ir
109 بار بازدید - 2 سال پیش - سیاری از کاربران بلندر فیلم‌ها
سیاری از کاربران بلندر فیلم‌ها را روی تلویزیون یا رایانه‌هایشان تماشا می‌کنند، و بیشتر آنها دوست دارند چیزی را که دوست دارند روی آن صفحه بسازند، حتی من وقتی چیزی را روی صفحه تماشا می‌کنم به خودم می‌گویم، دوست دارم آن چیز را بسازم، خوب است. احساس چالش برانگیز هنرمند وقتی چیزی جالب را روی صفحه می بیند احساس می کند. وقتی فیلم The Dune را دیدم چیزهای زیادی را در آنجا دوست داشتم، چیزی که بیش از همه دوست داشتم Ornithopter 2 مجموعه برای Fremen است، در آن زمان تصمیم گرفتم این اثر هنری شگفت انگیز را ایجاد کنم، بسیار چالش برانگیز بود، و نه چندان آسان برای ایجاد اما من آن را در پایان انجام دادم. وقتی طراحی را کامل کردم، بلافاصله ضبط این دوره را شروع کردم، آنقدر دوره چالش برانگیز بود که قبول کردم، اما نتیجه بسیار خوب و زیبا بود. در این دوره به مدل سازی می پردازیم، Ornithopter را از ابتدا تا انتها مدل می کنیم، من تمام تصاویر Blueprint را در قسمت پوشه Project آماده کردم، آنها را از آنجا دانلود می کنیم تا سفر مدل سازی را شروع کنیم. در بخش مدل سازی، ما چیزهای زیادی یاد خواهیم گرفت، در پایان روز، ما یک روش تمیز و سریع برای ایجاد تمام قطعات Ornithopter می خواهیم، بنابراین برای رسیدن به آن به یک تکنیک خوب نیاز داریم، بنابراین چیزی که من در مورد آن هستم. تا در آن بخش به شما آموزش دهم. بعد از بخش مدلسازی، گام به گام یاد می گیریم که چگونه همه قطعات را باز کنیم، این بخش برای دانش آموزی که در درک نحوه ایجاد اشعه ماوراء بنفش مشکل دارد، بخش بسیار خوبی است، ما تعداد زیادی از قطعات را مرحله به مرحله ایجاد خواهیم کرد تا اینکه شما به سمت باز کردن تسلط دارید. وقتی همه قسمت‌ها را کامل می‌کنیم، یاد می‌گیریم که چگونه از UDIM برای ایجاد چندین UV برای یک شی استفاده کنیم تا نتایجی با وضوح بسیار بالا داشته باشیم، و این برای عکس‌های نزدیک دوربین و برای هنرمندی که به جزئیات اهمیت می‌دهد بسیار مفید است. اکنون Dune Ornithopter آماده است تا از بلندر به سابستنس پینتر خارج شود، و در آنجا ما گام به گام نحوه تکسچر کردن مدل سه بعدی در آنجا و نحوه استفاده از مزیت UDIM ها برای ایجاد بافت های UV بسیار دقیق را یاد خواهیم گرفت. کار ما در آنجا تمام نشده است، پس از همه اینها، مدل را به بلندر برمی‌گردانیم و یاد می‌گیریم که چگونه تمام بافت‌های UV را به روش صحیح وارد کنیم. پس از اتمام قسمت بافت، از آرمیچر (سیستم استخوان) برای ریگ کردن اورنیتوپتر استفاده می کنیم، استخوان هایی برای بال ها و پاها ایجاد می کنیم و برای بدن، تمام استخوان های لازم را اضافه می کنیم تا اورنیتوپتر آماده شود. برای پرواز کردن یا تلاش برای گرفتن یک عکس زیبا، همه اینها را مرحله به مرحله انجام خواهیم داد. بعد از قسمت ریگ اکنون آماده رندر صحنه هستیم، اما به محیطی برای قرار دادن Ornithopter نیاز داریم، بنابراین یاد می گیریم که چگونه یک محیط خوب برای رسیدن به آن ایجاد کنیم، از یک تکنیک زیبا برای کاشی کاری بافت بدون شما استفاده خواهیم کرد. به تکرار تصویر توجه کنید. پس از گرفتن عکس، نتیجه رندر را به فتوشاپ می فرستیم تا پس از پردازش انجام شود، و همچنین از کامپوزیتور برای اضافه کردن آخرین لمس برای تصاویر رندر بعدی استفاده می کنیم، به این معنی که یاد می گیریم چگونه پس پردازش را انجام دهیم. تصویر در بلندر و خارج از بلندر. آدرس سایت:www.CGTools.ir آدرس مطلب:
2 سال پیش در تاریخ 1401/05/24 منتشر شده است.
109 بـار بازدید شده
... بیشتر