مفهوم Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال

عادل طالبی
عادل طالبی
3.9 هزار بار بازدید - 7 سال پیش - * نسخه دوم و جدید
* نسخه دوم و جدید وبینار پارالل اسکوپ را اینجا ببینید: https://mydmc.ir/show/?id=2515 حوزه موازی یا Parallel Scope در بازاریابی دیجیتال برای محصولات و خدمات مختلف از جمله محصول یا خدمتی که نوآورانه باشد قابل استفاده است. گاهی نمی خواهیم دیگران بدانند که چه محصولی را ارائه خواهیم کرد، گاهی، خود ایده مهم نیست، فقط رقبای جدی در همان حوزه وجود دارند. در این شرایط، برای عبور از اقیانوس قرمز و ورود به اقیانوس آبی، یکی از راهکارها، Parallel Scope (پارالل اسکوپ) است. کامنت فراموش نشود!
7 سال پیش در تاریخ 1396/07/16 منتشر شده است.
3,989 بـار بازدید شده
... بیشتر