ایراد کالا را برای مشتری توضیح بدهیم یا نه؟

Noroozzadeh.ir
Noroozzadeh.ir
5 بار بازدید - 7 ماه پیش - نکته مم این است که
نکته مم این است که مشتری رو قبل از هر گونه مذاکره یا گفتن نقص کالا مورد بررسی قرار بدین. خیلی از مغازه ها در صنف مواد غذایی به خاطر این که تصور میکنن کار راحتی است به این شغل میان، در نتیجه خیلی موارد تخصصی یا ایرادات محصول رو اطلاع ندارن، پس تا مشتری نظری رو اعلام نکرده شما پیش داوری نکنین و زودتر ایرادات رو نگین. تا حالا از این روش استفاده کردی؟ اولین و پرتعدادترین پیج تخصصی صنعت پخش noroozzadeh.ir مشاور و مدرس بیش از 100 شرکت پخش و تولیدی «ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید»
7 ماه پیش در تاریخ 1402/11/25 منتشر شده است.
5 بـار بازدید شده
... بیشتر