جدول ضرب و نرمافزارهایسودمند در یادگیری(بخش سوم مصاحبه با زینب زادمهر)
512 بار بازدید -
4 سال پیش
-
این بخش سوم مصاحبهی زینب
این بخش سوم مصاحبهی زینب زادمهر در سال 1397 است.نویسنده در این بخش از مصاحبه از اثر موسیقی و نرمافزارها و بازیهای آموزشی بر انگیزش کودکان به یادگیری جدول ضرب و ریاضی سخن میگوید ولی زیان کتابهایی را یادآوری میکند که دانشآموز را مجبور به حفظ کردن شعر برای به یاد سپردن پاسخ ضربها میکنند.
4 سال پیش
در تاریخ 1398/11/01 منتشر شده
است.
512
بـار بازدید شده