آموزش متحرک سازی مکانیک بدن در مایا

CGTools.ir
CGTools.ir
39 بار بازدید - پارسال - انیمیشن می تواند سخت باشد،
انیمیشن می تواند سخت باشد، اما باید سرگرم کننده نیز باشد. کلی واتر با عکسبرداری کامل خود در مایا، که بر مکانیک بدن تمرکز دارد، به کتابخانه The Gnomon Workshop می پیوندد. کلی که یک اسکیت‌بورد را در حال اجرای ترفندها متحرک می‌کند، توضیح می‌دهد که چگونه به یک شات فنی نزدیک می‌شود و کل فرآیند انیمیشن خود را از ابتدا تا انتها ارائه می‌دهد. او نکات گردش کار صنعت خود را فاش می کند و ابزارهایی را که برای مقابله با عملکرد پیچیده و نماهای انیمیشن اکشن در مایا استفاده می کند به اشتراک می گذارد. کارگاه با یک فصل مقدمه شروع می شود که در آن کلی چگونه عکس های خود را تنظیم می کند و کجا ابزارهایی را که در طول آموزش استفاده خواهد کرد توضیح می دهد. کلی این کارگاه را به گونه ای آموزش می دهد که انیماتورها با هر سطح مهارتی باید بتوانند چیزی از آن به دست آورند. گفتنی است، تمرکز محتوا در درجه اول برای یک مجموعه مهارت متوسط ایجاد شده است، زیرا تاکید کمتری بر اصول اولیه مایا وجود دارد. در عوض، کلی مستقیماً به مایا می‌پرد تا نمایش خود را آغاز کند، قبل از انجام فرآیند Spline و پرداخت نهایی با مسدود کردن شروع می‌شود. حرفه کلی در انیمیشن در بلیزارد شروع شد، جایی که او قبل از اینکه به Respawn برود تا در Stars Wars Jedi: Fallen Order کار کند، روی فیلم های سینمایی Overwatch کار می کرد. از آنجا به دیزنی رفت و در آنجا روی انیمیشن های بلند کار کرد و بعداً به دریم ورکس پیوست. نیازی به گفتن نیست، تجربه شغلی او دقیقاً همان چیزی است که شما باید ببینید و بشنوید اگر به دنبال کار به عنوان انیماتور در فیلم های بلند یا بازی های AAA هستید. آدرس سایت:www.CGTools.ir آدرس مطلب:https://b2n.ir/q74306 آدرس کانال ما در ایتا:@CGTools_ir آدرس کانال ما در روبیکا :@CGTools
پارسال در تاریخ 1402/04/07 منتشر شده است.
39 بـار بازدید شده
... بیشتر