صحبت های مدیرعامل سپیدز در کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی | سوال سوم
289 بار بازدید -
6 سال پیش
-
پنل گفتگوی تخصصی در سومین
پنل گفتگوی تخصصی در سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با حضور شرکت سپیدز ، بزرگترین تولید کننده نرم افزار های رستوران ، فست فود و کافی شاپ در کشور پاسخ آقای همایون زارعی مدیرعامل سپیدز به سوال سوم : خدمات crm در حوزه بهبود عملکرد رستوران ها و افزایش رضایتمندی مشتری چه نقشی دارد؟
6 سال پیش
در تاریخ 1397/11/01 منتشر شده
است.
289
بـار بازدید شده