محسن پورقاسمی امور اجرایی بازرگانی و بازاریابی بین المللی

AriaPaj
AriaPaj
49 بار بازدید - 3 سال پیش - یکی از دغدغه های تولید
یکی از دغدغه های تولید کنندگان کالا و خدمات حضور موفق و مستمر در بازار های جهانی است حضوری که طعم سودآوری داشته و ریسک های آن مدیریت گردد. جهت رسیدن به این مهم باید اصول و ضوابط بازار های بین المللی را بشناسیم و بر اساس یک منطق کاملا بین المللی گام برداریم. بازاریابی بین المللی یک نگرش توام با عملکرد است که بر اساس کشور های هدف و نوع محصول یا خدمت می تواند پارامتر های تاثیر گذار فراوانی را داشته باشد. ما در آریا پاژ با شناخت کامل از بازار های مستعد صادراتی ایران و همچنین نگاه کاملا کاربردی و عملیاتی به این بازار ها می توانیم از گام نخست طراحی و برنامه ریزی تا زمان اجرا و عملیاتی نمودن این حضور در کنار شما باشیم.
3 سال پیش در تاریخ 1400/07/12 منتشر شده است.
49 بـار بازدید شده
... بیشتر