گزارشات در مرکز تماس NG-IPCC

ساعیان ارتباط
ساعیان ارتباط
0 بار بازدید - 6 سال پیش - سیستم گزارشات (Reports) در مرکز
سیستم گزارشات (Reports) در مرکز تماس NG-IPCC، امکان ساخت گزارشات مورد نظر از کلیه ی جزئیات تماس ها و عملکرد مرکز تماس را فراهم می کند. با ساخت گزارشات مورد نظر، مدیران سیستم از طریق پرتال تحت وب، از هر مکانی می توانند از طریق آنالیز گزارشات، عملکرد واحد ارتباط با مشتریان را ارزیابی نمایند.
6 سال پیش در تاریخ 1397/05/13 منتشر شده است.
0 بـار بازدید شده
... بیشتر