استفاده از تکنیک‌های «برچسب‌زنی» و «دروغ بزرگ» در انتخابات مجاز نیست

ایسنا
ایسنا
23 بار بازدید - 3 ماه پیش - لیلا وصالی، مدیرعامل انجمن سواد
لیلا وصالی، مدیرعامل انجمن سواد رسانه‌ای ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور در استودیوی مثبت و منفی پلاس ایسنا به پرسش‌های خبرنگار ایسنا درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با استناد به تکنیک‌های اقناعی سواد رسانه در مورد مخاطبان و جامعه هدف که در حال حاضر رای‌دهندگان هستند، پاسخ داد.
3 ماه پیش در تاریخ 1403/04/14 منتشر شده است.
23 بـار بازدید شده
... بیشتر