استفاده از تکنیکهای «برچسبزنی» و «دروغ بزرگ» در انتخابات مجاز نیست
23 بار بازدید -
3 ماه پیش
-
لیلا وصالی، مدیرعامل انجمن سواد
لیلا وصالی، مدیرعامل انجمن سواد رسانهای ایران و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی با حضور در استودیوی مثبت و منفی پلاس ایسنا به پرسشهای خبرنگار ایسنا درباره چهاردهمین دوره انتخابات ریاستجمهوری با استناد به تکنیکهای اقناعی سواد رسانه در مورد مخاطبان و جامعه هدف که در حال حاضر رایدهندگان هستند، پاسخ داد.
3 ماه پیش
در تاریخ 1403/04/14 منتشر شده
است.
23
بـار بازدید شده