نحوه تعریف Checklist برای درخواست ها در ServiceDesk Plus
101 بار بازدید -
3 سال پیش
-
ما معمولا برای اینکه مطمئن
ما معمولا برای اینکه مطمئن بشویم که یک سری کارها دقیقا طبق یک روال مشخصی انجام میشود یک چک لیست برای آن مشخص میکنیم. چک لیستی به افرادی که قرار است آن کارها را انجام بدهند میدهیم که این را هم تکمیل بکنند، تا از ان چک لیست متوجه بشویم که کارها دقیقا عین آن ساختاری که ما میخواهیم انجام بشود.
در ServiceDesk Plus هم میتوانیم شبیه به همین را پیاده سازی بکنیم. برای بعضی از درخواستها چک لیست مشخص قرار بدهیم و از کارشناسهامون بخواهیم زمانیکه میخواهند درخواستی را انجام بدهند حتما آن چک لیست را پر بکنند که اینطوری مطمئن بشویم که آن کار با همان کیفیتی که ما میخواهیم انجام میشود.
https://mizekhedmat.com/mag/checklist-sdp/
3 سال پیش
در تاریخ 1400/12/04 منتشر شده
است.
101
بـار بازدید شده