شرکت های کوچک و متوسط برای ورود به بازارهای جهانی چه باید بکنند؟
31 بار بازدید -
4 سال پیش
-
در این قسمت مهندس علیپور
در این قسمت مهندس علیپور مدیر عامل شرکت تماد ،به بررسی بهترین راهکار ورود و نفوذ در بازارهای بین المللی برای شرکت های کوچک و متوسط می پردازد.
شنیدن تجربیات شرکت هایی با سابقه سال ها صادرات به کشورهای مختلف می تواند چراغ راه خوبی برای شرکت های کوچک و متوسط باشد تا بتوانند در مسیر صادرات خود قدم هایی مطمئن و محکم تری بردارند.
4 سال پیش
در تاریخ 1399/04/31 منتشر شده
است.
31
بـار بازدید شده