جلسه هفتم وبینار آموزشی CRM اوج

نرم افزار CRM اوج ابری
نرم افزار CRM اوج ابری
179 بار بازدید - 4 سال پیش - در ابتدا بهتر است بگوییم
در ابتدا بهتر است بگوییم CRM مخفف چیست؟ نرم افزار CRM به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان است و در تعریفی دقیق تر باید بگوییم در واقع یک استراتژی اساسی برای مدیریت روابط و تعاملات سازمان با مشتریان فعلی و مشتریان بالقوه است. نرم افزار سی آر ام به نوعی مجموعه ای از نرم افزار بازاریابی، نرم افزار فروش و .... که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا با بهبود دادن فرآیندهای سازمانی از قبیل فروش، مدیریت تماس همراه با گزارش‌گیری و ... میزان سودآوری و بهره‌وری را افزایش دهند. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اوج در سال 1389 و توسط یک تیم متخصص از اساتید حوزه بازاریابی و فروش و مهندسان نرم افزار پایه گذاری شد. هدف از طراحی اوج، ایجاد بستری برای بهبود فرآیند های مختلف کسب و کار به شیوه نوین، و با الگوی شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات بهتر به مشتریان بود. اوج در طی این سال ها و با توجه به نیاز مشتری، بارها به روز رسانی شده است. تا جایی که اکنون اوج به عنوان نامزد بهترین نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، جایگاه خود را در بین رقبا حفظ کرده است. CRM اوج فراتر از یک نرم افزار ظاهر شده و امکاناتی را فراهم کرده که می توانید تمامی فعالیتهای .شرکت و سازمان خود را، حول محور مشتری، مدیریت و نظارت کنید افزایش رضایت و وفاداری مشتریان در CRM اوج می توانید اطلاعت کاملی از مشتریان شامل اطلاعات شخصی، شغلی، تمامی مراحل ارتباط با وی از زمان شناسایی تا زمان خرید و خدمات انجام شده را به صورت منظم جمع آوری کنید. با استفاده از این اطلاعات می توان ارتباط بهتر و موثرتری با مشتریان داشت و رضایت و وفاداری را در آنها افزایش داد. افزایش نظم و برنامه ریزی سازمانی در نرم افزار اوج کلیه فعالیت های پرسنل اعم از جلسات، تماس های تلفنی، پیامهای متنی و صوتی، یادداشتها، درخواستهای مشتری، پروژه های در حال پیگیری و... ثبت و مدیریت می شود. این امکان در نوع خود یک فرآیند اتوماسیون کاری است و به کارکنان برای رسیدن به اهداف خود بصورت دقیق و منظم، یاری می رساند. نگاهی جامع برای بهبود تصمیم گیری مدیران نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان اوج امکانی را برای شما به عنوان مدیر فراهم می کند که بتوانید به همه فعالیت هایی که درون سازمان شما، حول محور مشتری ایجاد شده، دیدی جامع و بر همه چیز تسلط کامل داشته باشید.اوج چگونه می تواند رشد و بالندگی را برای کسب و کار شما به ارمغان آورد؟ اوج نسبت به موفقیت شما متعهد است. در عمل ببینید که ما چگونه در یافتن، جذب و حفظ مشتریان، به شما کمک می کنیم
4 سال پیش در تاریخ 1399/10/09 منتشر شده است.
179 بـار بازدید شده
... بیشتر