آموزش الزامات سیستم مدیریت کیفیت ایزو ISO 9001:2008

فرادرس
فرادرس
706 بار بازدید - 2 سال پیش - آموزش الزامات سیستم مدیریت کیفیت
آموزش الزامات سیستم مدیریت کیفیت ایزو ISO 9001:2008 - (برای مشاهده نسخه کامل آموزش به لینک زیر مراجعه کنید) https://fdrs.ir/x79t هدف از ارائه این آموزش، تشریح الزامات استاندارد ISO9001:2008 جهت سازمان ها و شرکت هایی است که تمایل به استقرار و نگهداری در چارچوب این سیستم تضمین کیفیت دارند، تا فرایندهای سازمان خود را به سمت بهبود مستمر و تعالی سازمانی و ارزش افزوده سوق دهند. امروزه سازمان ها و موسسات به دلیل منافع بسیار حاصل از استقرار این سیستم ها علاقه زیادی به اجرای سیستم مدیریت کیفیت نشان می دهند. استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش سال ۲۰۰۸ میلادی به راحتی می تواند برآورده شدن نیازهای مشتریان را که در نتیجه ایجاد رضایت و بالا بردن اعتماد او نسبت به سازمان پدید می آید، تضمین نموده با توجه به نگرش فرآیندگرایی تمام فعالیت های سازمان را در رابطه با مشتری مداری سوق دهد. این استاندارد با هر نوع فعالیتی که سازمان انجام می دهد سازگار شده و سازمان می تواند به راحتی این تطابق را ایجاد نماید. یک سازمان با اخذ گواهینامه ایزو بیان می نماید که سیستم مدیریت آن توسط اشخاص حقوقی (CB) بی طرفی مورد ممیزی و بازرسی قرار گرفته است بنابراین اعتماد مشتری به چنین سازمانی بیش از سازمان های دیگر است. شایان ذکر است که منافع حاصل از استقرار سیستم در یک سازمان فقط به کسب اعتماد مشتری و دستیابی به سهم بیشتر در بازار خلاصه نمی شود بلکه منافع بسیاری برای مدیریت سازمان در پی خواهد داشت که برخی از آن ها به شرح ذیل می باشد. بهبود در برنامه ریزی سازماندهی و کنترل سازمان توسط مدیریت بازاریابی موثر و کارآمد در جهت افزایش تعداد مشتریان بالا بردن سطح رضایت مشتریان از طریق ایجاد اطمینان بیشتر و ارائه خدمات بهتر به آنان اعمال کنترل های موثر بر فرایندها و بهبود روش ها کاهش هزینه ها، ضایعات، دوباره کاری ها و تعداد خطاها بهبود کیفیت و نحوه ارائه خدمات
2 سال پیش در تاریخ 1401/05/04 منتشر شده است.
706 بـار بازدید شده
... بیشتر