کتاب دعوتگر حرفه ای - گام ششم پارت 2
81 بار بازدید -
4 سال پیش
-
تعجب میکنید که مردم به
تعجب میکنید که مردم به روشهای گوناگون تبلیغات اشاره میکنند به جز همین آخری. بعدا به طور مفصل دربارهی شبکهسازی صحبت خواهم کرد ولی قبل از آن بگذارید نظرم را به اختصار در مورد انواع دیگر تبلیغات گهی در نشریات، کارت پستال، اینترنت، تلویزیون، رادیو و تمام روشهایی که زیر گروه بازاریابی قرار میگیرند بگویم. بازاریابی (بازاررسانی) چنین تعریف میشود: نیازآفرینی برای محصولات، خدمات یا تجارت شما. ممکن است وقت و پول هنگفتی برای انواع روشهای بازاریابی صرف کرده و نتیجهی کمی حاصل شود. من این کار را کردهام. سالها طول کشید تا مهارتهای لازم را برای نوشتن آگهیهای تبلیغاتی پر بازده کسب کنم. بازاریابی در واقع حرفهی دیگری است که اگر بخواهید وارد آن شوید باید آن را جداگانه بیاموزید. برای انجام درست آن باید فواید محصولات یا خدمات یا تجارت خود را برای مخاطبهایی که احتمالا علاقهمند هستند تبلیغ کنید. پس، از نظر منطقی باید این مخاطبها را یافته و سپس با برقراری نوعی ارتباط بازاریابی که موجب واکنش آنها بشود، خودتان را به آنها بشناسانید. اگر واکنش آنها مطلوب باشد، میتوانید تبلیغات را با قدرت بیشتری ادامه بدهید.
https://t.me/nedamirshekar
http://www.instagram.com/nedamirshkar
4 سال پیش
در تاریخ 1399/10/02 منتشر شده
است.
81
بـار بازدید شده