توان رقابت در بازار فروش برای گلخانه ها توسط ماشین های مکانیزه

گروه صنعتی تیداپارس
گروه صنعتی تیداپارس
77 بار بازدید - 5 سال پیش - توان رقابت در بازار فروش
توان رقابت در بازار فروش برای گلخانه ها، نهالستان ها و واحدهای تولیدی گل و گیاهان زینتی، توسط دو عامل تیراژ تولید و هزینه تولید محاسبه می شود. افزایش تیراژ تولید محصول با استفاده از ماشینی کردن فرایندها سبب کاهش محسوس هزینه های ثابت تولید در هر مجموعه شده و بر قدرت رقابت در بازار می افزاید. توان بالای تولید معیار دیگر سنجش یک گلخانه اصولی و معتبر است که با استفاده محض از نیروی کار انسانی ممکن نیست
5 سال پیش در تاریخ 1398/05/07 منتشر شده است.
77 بـار بازدید شده
... بیشتر