گوگل تگ منیجر چیست و چه کاربردی دارد؟
143 بار بازدید -
3 سال پیش
-
یکی دیگر از ابزارهای رایگانی
یکی دیگر از ابزارهای رایگانی که شرکت گوگل در اختیار دیجیتال مارکترها قرار میدهد، ابزار گوگل تگ منیجر میباشد. این ابزار کاربردی، به نوعی مکمل ابزار دیگر گوگل، یعنی گوگل انالتیکس است که به درک بهتر و عمیقتر رفتار کاربران در وبسایت کمک میکند. برای مثال فرض کنید شما در وبسایت خود صفحهای برای معرفی یک محصول جدید ساختهاید که در آن ویژگیها، عکسها، و قیمت محصول خود را به همراه امکان ثبت سفارش و دریافت مشاوره قرار داده اید. برای ثبت سفارش کاربران باید بر روی دکمهی "ثبت سفارش" کلیک کرده و وارد صفحهی پرداخت شوند و برای دریافت مشاوره باید بر روی دکمهی "دریافت مشاوره رایگان" کلیک کرده و وارد صفحهی پر کردن فرم مشاوره شوند. یکی از راههایی که میتوانید تعداد دفعاتی که روی هر کدام از این دکمهها توسط کاربران کلیک شده است را بیابید، استفاده از گوگل تگ منیجر است.
3 سال پیش
در تاریخ 1400/04/01 منتشر شده
است.
143
بـار بازدید شده