قدرت بازاریابی انبوه !

آقای بازاریاب
آقای بازاریاب
218 بار بازدید - 4 سال پیش - بدون شک برای مجموعه محصولات
بدون شک برای مجموعه محصولات تند مصرف(FMCG) بهترین ابزار پروموشن، همان تبلیغات تلویزیونی است؛ اگر بخواهم مثالی بزنم باید با کمپین تبلیغاتی گروه صنعتی "لبنیات صباح" اشاره کنم که در طول ایام کرونا در اسفند ماه و فروردین ماه که تقریباً همه خانه نشین بودن بصورت تمام وقت بمباران تبلیغاتی کرد؛ ادامه مطلب در سایت آقای بازاریاب: MRVISITOR.IR
4 سال پیش در تاریخ 1399/03/26 منتشر شده است.
218 بـار بازدید شده
... بیشتر