مکالمه حرفه ای بازاریابی و فروش تلفنی | انواع مشتری در فروش تلفنی
71 بار بازدید -
9 ماه پیش
-
آموزش تکمیلی تکنیک ها و
آموزش تکمیلی تکنیک ها و ترفندهای بازاریابی و فروش تلفنی در پیج اینستاگرام سعید علیا: https://www.instagram.com/saeed.olya/
در این جلسه شما یاد خواهید گرفت که چطور از طریق دیالوگ تلفنی با مشتری نیاز و دستهبندی مشتری را تشخیص دهید. در این ویدیو رفتار مشتریان در هنگام خرید یک محصول بررسی شده و با توجه به نوع رفتار مشتری، نیاز مشتری و انواع مشتریها مشخص میشوند. مشتریان برای خرید هر محصول یا خدماتی یک مسیر مشخص را طی میکنند و ما میتوانیم از این مسیر مشترک برای درک نیاز عمیق مشتریان استفاده کنیم.
در این جلسه ابتدا مراحل طی شده توسط مشتری در هنگام خرید یک محصول بررسی میشود و با چند مثال در محصولات مختلف مورد ارزیابی قرار میگیرد. سپس با توجه به رفتار مشتری، انواع مشتری مشخص میشوند و در ۳ دسته: مشتری سرد، مشتری گرم و مشتری داغ دستهبندی میشوند. در آخر این جلسه نشانههای هر دسته از مشتری در تماس تلفنی مورد بررسی قرار میگیرد و کارشناس فروش با توجه به درک عمیق از رفتار مشتری که در این جلسه یاد میگیرد میتواند از نشانهها و حرفهای مشتری نوع و نیاز مشتری را تشخیص دهد.
هر سوالی داشتید توی دایرکت اینستاگرام پاسخگوتون هستم. سعیدعلیا
9 ماه پیش
در تاریخ 1402/10/21 منتشر شده
است.
71
بـار بازدید شده