فین‌تک برای مدیران آینده، اپیزود پنجم تجربه ساختن یک شرکت لندتک، هومن امینی

دیجی‌پی
دیجی‌پی
313 بار بازدید - 11 ماه پیش - برای ایجاد یک محصول لندتک
برای ایجاد یک محصول لندتک باید چه کارهایی انجام داد؟ آیا باید هزینه زیادی برای ایجاد این محصول پرداخت کرد؟ ایجاد محصولات لندتک چه چالش‌هایی دارد؟ سراغ ایجاد محصولات زیادی برویم یا اینکه روی ایجاد یک محصول عالی تمرکز کنیم؟ در دنیا و مخصوصا ایران، تولید محصول لندتک هزینه زیادی دارد و به همین دلیل شرکت‌ها باید بررسی کنند که آیا توانایی ادامه دادن مستمر را دارند یا خیر. شرکت‌های بزرگ معمولا یک محصول اولیه و کوچک را تولید می‌کنند و پس از بررسی‌های مورد نیاز، تصمیم می‌گیرند که آیا باید محصولشان را بزرگ‌تر کنند یا اینکه کلا باید کنار گذاشته شود. بنابراین می‌توان گفت که قبل از ورود به بازار محصولات لندتک، حتما مطمئن شوید که محصول شما مزیت رقابتی بالایی دارد؛ چرا که فرایند سرمایه‌گذاری طولانی برای ایجاد محصول رقابتی خواهید داشت. پس از آنکه تصمیم گرفتید که وارد حوزه لندتک شوید، باید مشخص کنید که آیا می‌خواهید سراغ تولید محصولات متنوع بروید یا اینکه تمرکز خود را روی یک محصول عالی بگذارید. درست مانند دیگر زمینه‌های فین‌تک، نمونه‌های موفقی برای هر دو حوزه وجود دارد که می‌توانند برای شما الگوی مناسبی باشند. هومن امینی، مدیرعامل دیجی‌پی، در آخرین قسمت از فصل اول ویدیوهای آموزشی آکادمی دیجی‌پی سراغ تجربه خود از اولین روزهای شکل‌گیری دیجی‌پی رفته است و با بیان آن‌ها به بسیاری از سوالات شما پاسخ خواهد داد.
11 ماه پیش در تاریخ 1402/07/05 منتشر شده است.
313 بـار بازدید شده
... بیشتر