آموزش تجاری سازی تکنولوژی - پارت یکم - تعاریف

فرادرس
فرادرس
482 بار بازدید - 3 سال پیش - مشاهده کامل آموزش تجاری سازی
مشاهده کامل آموزش تجاری سازی تکنولوژی https://fdrs.ir/aprt21 امروزه ما در دوره‌ای از تاریخ هستیم که بزرگ‌ترین امپراتوری‌های تجاری را کسب‌ و‌ کارهایی تشکیل داده‌ است که نوآوری‌های جدید و ناب خود را به بهترین حالت ممکن به دست مشتریان هدف و مخاطبان خاص خود رسانده‌اند اما در کشور ایران شاهد هستیم که با وجود بیش از ۲۰۰۰ ثبت اختراع در سال و بیش از ده‌ها هزار خلق ایده‌ نوآورانه و بکر، تعداد بسیار اندکی از آن‌ها می‌توانند در بازار برای خود جایگاهی به دست آورند. با بررسی عوامل موفقیت آن‌هایی که توانسته‌اند وارد دنیای تجارت شوند به این نتیجه رسیده‌ایم که تمامی نتایج به یک موضوع ختم می‌شود و آن نیز طی کردن فرایند درست برای رسیدن محصول یا خدمت به دست مشتریان هدف است که اصطلاحا فرایند رسیدن ایده، محصول و یا خدمت به دست مشتری را فرایند تجاری‌سازی گویند. در واقع تجاری‌سازی، کلیه فعالیت‌های فرد یا مجموعه‌ای از مرحله خلق ایده و نوآوری تا رسیدن آن به بازار را شامل می‌شود. اهمیت رساندن نوآوری به بازار، رسیدن به سود و منفعت مالی است و تنها زمانی یک نوآوری برای ما اهمیت دارد که بتوانیم از طریق آن منفعتی به دست آوریم. در این فرادرس تلاش شده تا از مرحله خلق ایده و راه‌های رسیدن به ایده تا مرحله رسیدن آن به دست مشتریان و کسب درآمد، آموزش داده شود.
3 سال پیش در تاریخ 1400/08/15 منتشر شده است.
482 بـار بازدید شده
... بیشتر